Club van 100!

Op de aanstaande nieuwjaarsbijeenkomst op 17 februari presenteren wij de Club van 100!

De Club van 100 is een club van 100 ambassadeurs die allen €100 inleggen. Op deze manier krijgt de verenigingskas een boost en kunnen we in de toekomst een nieuw tijdsregistratie systeem  . Op dit moment gaat alle registratie tijdens wedstrijden nog handmatig, wat foutgevoelig en tijdrovend is. Voor wedstrijdorganisaties biedt dit extra uitdagingen in de vorm van (ontbrekende) aantallen vrijwilligers en papierwerk. Een tijdsregistratiesysteem werkt met eenvoudige apps, welke inmiddels al tijdens enkele wedstrijden getest zijn. Met een dergelijk systeem krijgt de professionaliteit van de sport een noodzakelijke boost en kan er efficiënter en nauwkeuriger gewerkt worden.

Ben je geïnteresseerd om op deze manier een eenmalige of meerjaarlijkse bijdrage te leveren en op die manier de Endurancesport te professionaliseren? Kom dan luisteren naar de introductie van de Club van 100 op de nieuwjaarsborrel op 17 februari aanstaande of stuur een mail naar sponsoring@endurancevereniging.nl

Locatie: “Zilfia’s Hoeve” te Fortweg 13, 3992LX Houten
Tijd: 14:00 tot 18:00 uur
Meer informatie of aanmelden voor de Club van 100: sponsoring@endurancevereniging.nl