Commissies

• Jeugdcommissie
    Deze commissie stelt zich uitgebreid voor op het speciale jeugd gedeelte op de website.
  • Her & DER
    Deze commissie houdt zich bezig met het verenigingsblad.
  • Vrijwilligerscommissie
    De vrijwilligerscommissie denkt na over oplossingen om het aantal vrijwilligers omhoog te krijgen. Dat varieert van het promoten van vrijwillige activiteiten tot onderzoeken wat mensen kan motiveren om te gaan vrijwilligen. Zo is er in januari een verloting geweest speciaal voor alle vrijwilligers die in 2017 actief waren. Deze commissie bestaat uit Patricia van den Berghe, Ilse van Spelde, Roos Roes en Ilona van Roekel (namens het bestuur).
  • Commissie Tijdswaarneming
    In de endurancesport is het correct registreren van vertrek-, aankomst-, en hersteltijden bij start, finish en vetgate van cruciaal belang. Op nationaal niveau gebeurt dan nog altijd met de hand. Op ieder punt zijn meerdere vrijwilligers nodig die tijden registreren en kaarten invullen. De Commissie Tijdswaarneming onderzoekt of er een digitaal systeem bestaat of ontwikkeld kan worden waardoor de tijdswaarneming geautomatiseerd wordt. De commissie bestaat uit : Ilona van Roekel (namens het bestuur), Mark Rutten, Mark Fijn, Bjorn Lansman en Esther Gerits.
  • Promotiecommissie
  • Commissie bestuursleden
    Dit is een tijdelijke commissie die het bestuur ondersteunt bij de zoektocht naar nieuwe bestuursleden. Zij nemen actief contact op met leden en informeren potentiƫle kandidaten over de behoefte van de vereniging en de taken van bestuursleden. De commissie bestaat uit Marjolijn de Rooij, Frans Baten, Marly van Ditzhuyzen en Inge Tiggelman en is actief tot 25 november 2018.