Nieuwe sponsoren!

Afgelopen seizoen hebben we afscheid genomen van onze trouwe sponsor Pavo. Daarom is de sponsorcommissie druk bezig geweest met het werven van nieuwe sponsoren. En met succes! Vanaf seizoen 2019 heet de KNHS Endurancevereniging drie nieuwe sponsoren welkom. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog lopende contracten. Aankomend seizoen zullen de volgende bedrijven de KNHS Endurancevereniging ondersteunen, waarvoor nogmaals hartelijk dank!

• Soulmate Nutrition: Soulmate Nutrition is al jaren bekend bij velen in de nationale en internationale endurancewereld en binnen de sport en fokkerij. Soulmate Nutrition biedt supplementen aan ter ondersteuning van de suppletie, spieropbouw, darmkwaliteit en algemene gezondheid van het paard. Bij Soulmate Nutrition kun je terecht voor advies op maat, ziekte of revalidatie. Voor meer informatie: soulmate-nutrition.nl/
  • Horsemolen: HorseMolen is een opkomende en innovatieve producent van onder andere paardenvoeder. Het doel van HorseMolen is voorop blijven lopen met de hoogste kwaliteit voer en supplementen. HorseMolen biedt een brede range aan producten waarbij ze op detailniveau kijken naar de nieuwste, hoogwaardige grondstoffen zoals vitamines, mineralen, spoorelementen en probiotica’s voor een optimale darmgezondheid van her paard. Voor meer informatie: horsemolen.com
  • Bemer/Praktijk Gezond Leusden: Praktijk Gezond Leusden is bekend van het optimaliseren van de gezondheid van mensen maar is nu ook bezig met paarden. Speciaal voor paarden verkoopt Praktijk Gezond Leusden de Bemer Veterinary Line. Met dit innovatieve, speciaal voor paarden ontwikkelde, product wordt de doorbloeding, met name in de kleine bloedvaten, gestimuleerd. Het gevolg hiervan is een betere aanvoer van zuurstof en voedingsstoffen/supplementen naar de cellen en een betere afvoer van afvalstoffen vanuit de cellen. Hierdoor zullen paarden beter presteren en sneller herstellen. De Bemer Veterinary Line wordt door verschillende internationale topcombinaties gebruikt. Voor meer informatie: gezondleusden.nl bij Bemer onder behandelingen.