Sponsoring

Soulmate Nutrition is al jaren bekend bij velen in de nationale en internationale endurancewereld en binnen de sport en fokkerij. Soulmate Nutrition biedt supplementen aan ter ondersteuning van de suppletie, spieropbouw, darmkwaliteit en algemene gezondheid van het paard. Bij Soulmate Nutrition kun je terecht voor advies op maat, ziekte of revalidatie.

Praktijk Gezond Leusden is bekend van het optimaliseren van de gezondheid van mensen maar is nu ook bezig met paarden. Speciaal voor paarden verkoopt Praktijk Gezond Leusden de Bemer Veterinary Line. Met dit innovatieve, speciaal voor paarden ontwikkelde, product wordt de doorbloeding, met name in de kleine bloedvaten, gestimuleerd. Het gevolg hiervan is een betere aanvoer van zuurstof en voedingsstoffen/supplementen naar de cellen en een betere afvoer van afvalstoffen vanuit de cellen. Hierdoor zullen paarden beter presteren en sneller herstellen. De Bemer Veterinary Line wordt door verschillende internationale topcombinaties gebruikt.

Naast de bedrijven die de KNHS Endurancevereniging sponsoren, kunnen ook de leden zelf iets bijdragen. Via SponsorKliks wordt een klein percentage het aankoopbedrag van jouw online bestelling automatisch wordt gedoneerd aan de vereniging. Je betaalt zelf niets extra’s voor deze sponsoring. Het enige dat jij moet doen, is je online bestelling plaatsen via SponsorKliks.

SponsorKliks is in 2011 ontstaan en heeft afspraken met meer dan 750 webwinkels. Zodra een klant via SponsorKliks een bestelling plaatst, draagt de webshop een commissie af. 75% van de commissie keert SponsorKliks uit naar de aangesloten vereniging. Sommige webwinkels betalen een percentage van het aankoopbedrag, anderen betalen een vast bedrag. De klant betaalt hetzelfde bedrag als wanneer ze direct naar de webwinkel zou gaan. Daardoor is het sponsoren gratis.

Diverse webshops zijn aangesloten bij SponsorKliks. Denk aan Coolblue, Bol.co, Zalando, ThuisBezorgd en Agradi. Je bestelling plaatsen via SponsorKliks doe je via deze link. Hier zie je het bedrag dat de leden nu al bij elkaar hebben gespaard. Door te bestellen via SponsorKliks draag je financieel een extra steentje bij, zonder dat het jou extra geld kost.

De Club van 100 is een club van 100 ambassadeurs die allen €100 inleggen. Op deze manier krijgt de verenigingskas een boost en kunnen we in de toekomst een nieuw tijdsregistratie systeem  . Op dit moment gaat alle registratie tijdens wedstrijden nog handmatig, wat foutgevoelig en tijdrovend is. Voor wedstrijdorganisaties biedt dit extra uitdagingen in de vorm van (ontbrekende) aantallen vrijwilligers en papierwerk. Een tijdsregistratiesysteem werkt met eenvoudige apps, welke inmiddels al tijdens enkele wedstrijden getest zijn. Met een dergelijk systeem krijgt de professionaliteit van de sport een noodzakelijke boost en kan er efficiënter en nauwkeuriger gewerkt worden.

Ben je geïnteresseerd om op deze manier een eenmalige of meerjaarlijkse bijdrage te leveren en op die manier de Endurancesport te professionaliseren? Stuur dan een mail naar sponsoring@endurancevereniging.nl