Sponsoring

Vanaf nu is het voor iedereen die de KNHS Endurancevereniging een warm hart toedraagt mogelijk om ons GRATIS te sponsoren.

Ga de volgende keer dat u iets online wilt kopen eerst naar www.sponsorkliks.com of klik op de banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert de KNHS Endurancevereniging een commissie op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost u dus niets extra.

Doe hetzelfde als u uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via jouw sponsordoel kunt u terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.

Wat is SponsorKliks?
Het gratis sponsorconcept van SponsorKliks is in 2011 ontstaan en zorgt ervoor dat leden, supporters en overige betrokkenen hun favoriete vereniging gratis kunnen sponsoren middels hun reguliere internetaankopen.

Hoezo gratis sponsoren, dat kan toch helemaal niet?
SponsorKliks heeft afspraken met meer dan 750 webwinkels die allemaal een commissie aan SponsorKliks betalen zodra er een klant via de site van SponsorKliks op de site van de webwinkel komt en een aankoop doet. Sommige webwinkels betalen een percentage van het orderbedrag, anderen betalen een vast bedrag. De klant betaalt hetzelfde bedrag als wanneer ze direct naar de webwinkel zou gaan, vandaar dat we het gratis sponsoren noemen.

Driekwart van de ontvangen commissie is voor de vereniging!
75% van deze ontvangen commissie keert SponsorKliks uit aan de desbetreffende vereniging. Elke aangesloten vereniging krijgt namelijk een unieke SponsorKlikspagina waarop al deze webwinkels te vinden zijn. SponsorKliks ziet dan ook of de aankoop bij een webwinkel via de SponsorKlikspagina van vereniging A of vereniging B is gedaan en voegt de commissie automatisch toe aan de juiste vereniging. Bekijk hier het transactieoverzicht van de KNHS Endurancevereniging.

Wanneer wordt er uitbetaald?
SponsorKliks betaalt elke maand uit mits het gespaarde bedrag boven de € 50 uitkomt. Is dat niet het geval dan schuift het bedrag op naar de volgende maand, totdat het bedrag wel boven de € 50 uitstijgt.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks bestaat al meer dan 5 jaar en heeft als gevolg hiervan enorme schaalvoordelen. De meeste webwinkels werken namelijk met staffels, hoe meer transacties des te hoger de commissies worden. Maandelijks worden er via SponsorKliks gemiddeld meer dan 10.000(!) bestellingen gedaan. Bij veel webwinkels zit SponsorKliks daarom in de hoogste staffel en ontvangt daardoor ook de hoogste commissiepercentages. SponsorKliks is met een kleine 4.000 verenigingen, goede doelen en overige non-profits veruit het grootste loyalty cashbackconcept van de Benelux. Daarbij heeft SponsorKliks partnerships met verschillende sportbonden, waaronder de KNKV (korfbalbond), KNBSB (honk- en softbalbond), KNSB (Schaakbond), NBB (Basketbalbond) en bovendien met Scouting Nederland.

En wat helemaal fantastisch is: het kost jou geen cent extra!
Van belang is wel dat je de SponsorKlik niet vergeet. Door jouw e-mailadres door te geven aan SponsorKliks ontvang je wekelijks een bericht met online aanbiedingen voor het weekend en eenmaal per maand het overzicht van alle transacties met bijbehorende commissies van KNHS Endurancevereniging. Daarmee verwachten we onze inkomsten fors te kunnen laten groeien.

Klik op onderstaande link om je e-mailadres door te geven:
www.sponsorkliks.com/mailing