2.7 Her & DER

De Her & DER is het ledenblad van de vereniging. Het blad van de toenmalige DER begon ooit als een stapeltje A4-tjes zonder naam in de vorm van een infobulletin. Later werd het blad uitgebracht op A5 formaat en kreeg de naam Her & DER. De redactie wordt gevormd door een aantal leden van de vereniging. Samen vullen zij elk kwartaal weer een mooi vol blad.

Her & DER heeft een aantal vaste rubrieken zoals ‘Visie Op Trainen’; ‘Praktijktips van Ineke’ en ‘Het beste paard van stal’. Daarnaast worden er verdiepende artikelen geschreven over variërende onderwerpen en is er ruimte voor ingezonden stukken over bijvoorbeeld bijzondere buitenlandse wedstrijden of trektochten.

Funfact: “In de tijd dat Rob eindredacteur was vergaderden we altijd in de kazerne te Assen. Ik heb me tijdens die vergaderingen altijd afgevraagd wie de helm van Rob op zou mogen die daar voor het grijpen aan de muur hing? Want onze vier koppen konden daar natuurlijk nooit allemaal tegelijk in als de bom zou vallen…” Ineke Westers

Mocht je een leuk idee of artikel hebben, dan kun je dit mailen naar redactie.herender@gmail.com.

Ook de Her & DER eens lezen als niet-lid van de vereniging? Vraag dan een proefexemplaar aan via hetzelfde adres.

Update 2018:
Momenteel wordt er onderzocht of de kosten van 4 x per jaar Her & DER door de vereniging gedragen kunnen worden. Wellicht verschijnt de Her & DER in de toekomst digitaal. Op de ALV in november 2018 zal hierover een besluit worden genomen.